Translate

miercuri, 18 februarie 2009

un ciclu de rugaciuni...


mi'am propus sa incerc a face niste randuri de rugaciune... iar aici imi voi asterne incercarea....

Ruga1:

Apara'ma o Maica nenuntita
De toate smintirile,
Si ma calauzeste
Peste tot si'ntotdeauna.

Din gura mea primeste'mi lauda
Si o 'nalta la Tronul Fiului Tau
Ca sa fiu calauzit de sfintii Lui
Maica nenuntita.

Ruga2:

Sunt plin de pacate, Doamne,
Si ma rog din mers,
Sa ma ierti.

Nu'ndraznesc a inalta ochii spre cer,
Nici a'mi inalta mainile in rugaciune.

Ma afund si nu vreau sa ma afund in mormant.
Ridica'ma...

Ruga 3:

Cum pot ridica ochii spre Tine,
Cand sunt patat si intinat.
Spala'mi intinaciunea,
Coboara spre mine mila Ta,
Umbreste'ma cu ea.
Te astept Doamne
Lumineaza'ma.
Te rog Doamne,
Asculta'ma!

Tinde mana Ta spre mine
Si ma binecuvinteaza.

In calea vietii mele
Iesi inainte'mi.

Fii mie povatuitor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu